TEST6

Behind the scenes of Julian2 videos and one of the #1 places AJ wiki gets its pictures from

Monday, April 16, 2012

The 11th Rare Mondays

You can get today's rare in the Hot Cocoa Hut (in Mt. Shiveer).
Rare Jolly Elf Hat

Again, quite an interesting choice AJHQ...

38 comments:

  1. Ugh, I wish it would be something like a top hat or non-member bat wings ):

    Who agrees with me?
    I know some people may not be some others do.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i agree, i told them to do pilgrim hats but they never did and they liked the idea. the only good rare mondays where fox hat and viking hats but the rest are just plain boring.

      -ilovebunny

      Delete
    2. I AGREEEEEEE I WANT NONMEMBER BAT WINGS SOOOOOOOO BAD!
      -angelmice

      Delete
    3. I TOTALLY agree with you!!!

      Delete
    4. I totally disagree :) Cause it will be unfair to all the people who traded hard for their rares. So, i better like the idea with "rare"-called items. In fact, it's "Rare Mondays".

      -Senco360

      Delete
    5. i wish it would be an actual rare not a "rare" sorta thing...

      Delete
    6. i agree
      im a member but, the first "rare mondays" were with non member stuff! now AJHQ are doing rare items for members just to make more money having more jammers having memberships!

      later will be like club penguin all stuff for members!

      WHO IS WITH ME?!!

      Delete
  2. OMG Lovelost the changed the image of the globe! (den furniture)

    ReplyDelete
  3. i think next time it should be a "RARE" royal blanket

    ReplyDelete
  4. LOVELOST DID SOMEONE HACK YOU U HAVE NO CLOTHING

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya did someone hack you? i went into ur den-NOTHING
      or do you not put anything in ur den?

      Delete
  5. It looks like something a chimney-cleaner would wear... all the ash, ash, ash. o.o

    -OwlEye

    ReplyDelete
  6. Quiet an interesting choice? It should be quite ;) also they'd better stop the "rare" stuff..


    •warriorcatlover

    ReplyDelete
  7. Its sorta cute :D
    ~rex16000~

    ReplyDelete
  8. WAIT LOVELOST YOUR A NONMEMBER!!!!?????? Will you get your membership renewed? -harryjpotter122

    ReplyDelete
    Replies
    1. ? Nice username


      From Meeeeeeep
      (No, actually its from rex16000)

      Delete
  9. (^._.^) hello i am a cat and why is it black and white! its look ugly if it was rainbow it would be purr-fect

    ReplyDelete
  10. Why is that Elf Hat black and white? It is a very sad color. :(
    -Tech66
    á■

    ReplyDelete
  11. More like a goth elf hat :I

    ReplyDelete
  12. hi love lost awesome but bad cause it is for members!!!!!!!!!!!!!im really sad :(

    ReplyDelete
  13. Hmm im not sure about this rare... I like the black but its SO expensive! The reason i have three is ONLY because i got a good trade for two jolly elf hats and a rare for a den item ^.^. Over priced is my verdict! :)

    Ssthepic :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I always do Super Sort ^.^ You get lots of gems :D (like I did it for 5 min.s and got like 500~800 gems $.$) It's good for broke people like meh XD

      Delete
  14. Cool! Is it just me or are every rare monday items a clothing item? Lol.
    ~Cottoncandy732 & Born2cuddle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol. I don't know why AJHQ would choose Black and Gray? Does it mean Santa's/Elves' dark side? Weird...
      ~angelmice

      Delete
  15. You said Mt. shoveer It's Mt. Shiveer sorry if it's rude. And that item looks different and expensive I mean AJ HQ could do a way better job at the Rare Monday items.

    ReplyDelete
  16. WHERE DO YOU GET THE NON MEMBER GLOBE OMG WHERE OH WHERE SOMEONE OR U PLZ TELL ME

    ReplyDelete
  17. BabyRenesmeeCullen/Mrs.Josh Hutcherson XDApril 16, 2012 at 4:33 PM

    AJ HQ must have been thinking about the Titanic times when film was in black and white :D

    ReplyDelete
  18. DARR You can't see both of your animal's eyes
    -angelmice

    ReplyDelete
  19. i just got a message on aj saying hey jammers pick up your rare jolly elf hat only avalibale today! btw im cutiepiegurl516 on aj

    ReplyDelete
  20. aww! Its members only! Plus its a sad color :(

    ~pianogirl12345

    ReplyDelete
  21. Mt. Shoveer?
    Srreh, the Grammar Police are back XD

    ~EagleEye

    ReplyDelete
  22. I like it the color seems sad though. It suits my penguin though! he he =3

    ReplyDelete
  23. Black and white? CD its a sad color and its not rare any more D: but I can sell it CHA-CHING $$$$$$

    ReplyDelete
  24. Such a sad color...... but why an elf hat. AJHQ you can do so much better :). BTW, LOvelost did you get hacked?

    ~Cassiusclay2

    ReplyDelete
  25. worse rare item monday ever! i couldn't even find it! they should do worns or witch hats even non member bat wings or for once a funriture item!Ps. update soon :)

    ReplyDelete
  26. why cant it be a rare for once like a top hat or founder? from meep X3 p.s epic cat rules (^ ._.^) no tail on meh cat DX

    ReplyDelete
  27. what u think about a rare bow and arrow? maybe be the purple onethat never got on sale! :)

    add me at AJ

    maybe...

    im not sure to say my user name so bye bye ^_^

    ReplyDelete

Be prepared for sassy and sarcastic replies : )
If you're posting a link, please don't use link shorteners