TEST6

Behind the scenes of Julian2 videos and one of the #1 places AJ wiki gets its pictures from

Saturday, April 18, 2015

The next AJ Animal - Llamas?

(I made another post today, scroll down if you want to see it)

Thanks to my friend Literate for telling me!
This news spread really quickly, somehow 1231 has an unreleased animal

Everyone's saying it looks like a llama which might be because it looks like a llama. It could also be an alpaca though
It's clearly unfinished as they don't even have the positioning right on player cards. Half of the llama is cut off
The circle that it shows when you look at their other animals is also cut off, showing only its neck

People are already crowding him/her and they weren't even in the room lol

I haven't actually seen them on and their den is full. I did see a video of their den and 1231 said they'd post a video on their YouTube channel but I don't know what their YouTube channel is (unless it was an impersonator in the video - see for yourself)

I don't think they are AJHQ because they don't have free chat and aren't a member so they are probably a hacker
Maybe llamas will be nonmember animals though? I guess we'll find out when they are officially released

I just noticed they have no achievements

There's no possible way you can legitimately have no achievements. Even if you skip the tutorial, you're always given "Color Me Rad!" (unless that changed with the new tutorial)

EDIT: Looks like they got banned or something

79 comments:

  1. happy lama sad lama toatally rad lama super llama drama llama baby llama big fat mama llama dont forget the brocallama fish fish more fish turtle ugh unicorn peacock moose alpaca moose moose alpaca moose alpaca moose moose alpaca. just a quick and silly ryme that my friend and i do together all the time sorry for bad spelling and puntuation

    ReplyDelete
    Replies
    1. another twaimzer yay lol X3

      Delete
    2. are llamas for diamonds?

      Delete
    3. There's no way to know for sure until they come out but I'm guessing they will be. There hasn't been a new animal that wasn't in the diamond shop since deer

      Delete
    4. Happy llama Sad llama Mentally Disturbed llama Super llama Drama llama BIG FAT MAMA LLAMA :D

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was not expected because I never seen this before

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    3. I will watch this later I need to vanish in minutes

      Delete
    4. Also AJHQ replied about if Spring Bunnys are NM or Member. They gave me human reply and said its member only.

      Delete
    5. I still want to glitch and be a nonmember spring bunny

      Delete
    6. This is great
      I should probably delete this because this little kids might randomly read the comments on this post tho

      Delete
    7. I deleted the comments just in case lol
      The ending was surprisingly sad
      Sorry it took me so long to watch it I forgot
      I like pressing enter
      I'm lame

      Delete
  3. Ooooh yay lamas! And if it was on no members maybe a new nonmember animal for once!

    ReplyDelete
  4. Strange..
    It's either some hacker or AJHQ had a slipup and accidently let a test or something show up.
    Still..... LLamas please.

    ReplyDelete
  5. My friend told me about that too! Mind if I use your picture?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I guess you can, just don't claim it as your own

      Delete
    2. Well actually AJHQ drew it. so basicly it is not yours. .-.

      Delete
  6. This is very well CREEPY. lol

    ReplyDelete
  7. If we got a quid for every time an ajhq account was sighted we would be millionaires

    ReplyDelete
  8. Do you play Creative Fun on minecraft? Also, which is better: Animal Jam or Minecraft
    Another question: Best is Minecraft or Pokemon >:3
    (all minecraft for me)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I usually play survival
      It's hard to compare games that are completely different but I typically play minecraft more than any other game

      Delete
    2. clubpenguinl0ver4lyfeApril 18, 2015 at 6:10 PM

      club penguin 4 lifeeeeeeeee!

      Delete
    3. nu club penguin >:(
      And, do you play InfamousPVP on minecraft, Mel? And I'm too much of a wimp to play MC Survival because of Herobrine and Entity303 and Casey's Cave -shudders dramatically-
      Do you plaayyy... (all Minecraft servers btw)
      MC Central
      Raidwars
      RedstonePVP
      InfamousPVP
      Mineclash
      Mineplex
      Mineslam
      ?
      Thanks
      -me
      P.S. Do you wanna play minecraft with me sometime?
      P.P.S. @clubpenguinlover4lyfe omg why do you like club penguin? I hear CPHQ treat non members even more unfairly than AJHQ.

      Delete
    4. Oh, and...
      Congrats, Mel! Another 390 views and you'll have 1,000,000 views! Throw a party please! I beg u pleaseeeeee!

      Delete
    5. I don't play on a lot of servers, I usually just play survival on my own
      I do go on The Hive to play Hide n Seek sometimes and I got on SnapCraft to play Earth Games
      Sure we can play sometime!

      Delete
    6. Yes! Thanks! I will add SnapCraft and the Hive

      Delete
    7. I mainly play on SnapCraft, my name on there is Meloetta

      Delete
    8. I'm PirateBlockface on Minecraft (don't ask me why, I didn't want that username in the first place -.-) I got Snapcraft yesterday and played the Hunger Games (I lost nuuu) and Parkour. I will try the earth games!
      P.S. I would like everyone on Minecraft to call me Foxy because of my skin (the tail is more noticable though)
      My skin: http://www.minecraftskins.com/skin/5361871/fox-girl-with-added-hoodie/

      Delete
    9. Just so you don't have to ask around, basically what earth games is is a team PvP game where you can dig
      Everyone starts with the same stuff (VIPs get better stuff though) and the game ends when one team gets 150 kills
      Each map has 2 chests which are shops which you can use your kill points to buy stuff with
      If you are good at PvP you will get called a hacker a lot because most people on the server don't know the difference between hacks and skills

      Delete
    10. Good thing I'm rubbish at PVP, someone on RedstonePVP was called a hacker because he didn't die very much (won't say his username as it was kinda rude)
      Is earth games like LBB? I play that tons

      Delete
    11. LBB is Lucky Block Brawl

      Delete
    12. It's not that much like LBB
      The majority of the map is made of dirt and there are only 2 teams

      Delete
    13. Ok, when are you usually on Snapcraft?

      Delete
    14. I'll convert the time to EST - I'm usually on around anytime between 5PM to 3AM

      Delete
    15. Sorry but I'm not American, so can you convert the time to England time?
      Thanks

      Delete
    16. Hmm I'll try
      I may need to be up at the crack of dawn though lol XD
      Thanks

      Delete
  9. Happy llama, sad llama, mentally disturbed llama, super llama, drama llama, big fat mama llama!

    I had to ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drama llama
      Big fat mama llama!
      Omg your hilarious XD

      Delete
  10. hmm looks like a deer/ horse guess gaots are a nno for now poo btw u should have guessed that snow leopards would have won i wanted kangaroo to win they are just to awesome :P btw i think its going to be member and cost diamonds like everything aj does

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah I was just thinking it looks like an edit of the deer model

      Delete
  11. is it wierd that i can just imagine items on a animal and it actually looks like that o,o

    ReplyDelete
  12. https://www.youtube.com/watch?v=jcjxIrL7Lr8 Here is the video he made!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love how many people in the comments think AJHQ has some special link with beta testers lol

      At least they confirm that they aren't from AJHQ but it's still suspicious how they have no achievements

      Delete
    2. I found a few accounts with memberships but only the color me rad achievement. Which I guess they're beta testers but even beta testers have the membership achievement.

      Delete
    3. It might be because they never logged in after beta when beta testers for free membership

      Delete
  13. i think i might have a idea for your next post what about the old christmas items that were not in the diamond shop but later then got in the diamond shop will the old ones also have a diamond icon?? lol im curious

    ReplyDelete
  14. oh ans it looks liek the llama has pants.... just sayen

    ReplyDelete
  15. https://m.youtube.com/watch?v=jcjxIrL7Lr8

    He says he owns the llama supposedly...

    ReplyDelete
  16. srry i left melo aj suspended me for saying tofu
    ~laslo289

    ReplyDelete
  17. I'm sorry this is a really random question, but do you like any of these tumblr themes?
    http://sleaklayouts.tumblr.com/hrt
    http://washedtheme.tumblr.com/
    http://karasunogf.tumblr.com/aerie/1

    I can't decide, so I thought you could possibly help.

    ReplyDelete
  18. May, we need to play Craftmine some time

    ReplyDelete
  19. OMG WOW! I LIKE THIS LLAMA IDEA!

    ReplyDelete
  20. Meep

    --------Wolfiedrago---------

    ReplyDelete
  21. https://m.youtube.com/watch?v=81HOHEfuKic

    XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Did chu watch it? :3

      Delete
    2. What did you think of it? :3

      Delete
    3. I like it more because it's about llamas and lately llamas have moved up in my favorite animals list

      Delete
  22. LLAMAS! ITS OFFICIALLY COMMING OUT, 100 % CONFIRMED BY ANIMAL JAM, THEY'RE STILL TESTING THE BETA CLOTHES ON THEM LOL

    ReplyDelete
  23. Meloetta, i got information you can post about that if you want, cowtiping is 1231, if you want proofs Search Cowtiping AJ and watch his newest video.

    ReplyDelete
  24. http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2111/8802/original.jpg

    -rusty3215

    ReplyDelete
  25. I found one that looks just like him user: yeaybyabaybackup Named Pioneer sporty fox, same colors, no eyes.

    ReplyDelete

Be prepared for sassy and sarcastic replies : )
If you're posting a link, please don't use link shorteners